Kendra Sells Hollywood
Single Mom Hustle
Kendra Wilkinson siktar på att imponera på sitt blivande nya team på ett av Los Angeles främsta fastighetsbolag.
Business or Pleasure
Kendra får en besvärlig start när hon inte kan avgöra om en relation är strikt professionell eller romantisk.