Kourtney and Khloe Take Miami
Att öppna en ny butik i Miami och ha sitt första radioprogram visar sig vara för mycket för Khloé. Det slutar med att hon börjar bråka med Kim.
Khloés jobb är i fara när hon tar fram droger under sitt radioprogram, medan Kourt accepterar en lesbisk kvinnas närmanden.
Khloé är fast besluten att hitta en dejt åt Kourt och arrangerar en öppen audition på Dash. Kim besöker sina systrar, men känner grupptrycket och dricker så mycket att hon nästan spyr.
Kourt försöker glömma Scott, medan Khloé är värd för en transgender "Khloé Kardashian Look-a-Like" -tävling, för att samla in pengar för jämlikhet för de som identifierar sig som HBTQ.
Kourtneys ex-pojkvän Scott kommer oväntat tillbaka och hon måste bestämma sig om hon vill vara singel eller inte. Samtidigt riskerar Erika, en anställd på Dash, att bli avskedad.
Khloé inser att hon inte kan få en riktig pojkvän på grund av sina egna osäkerheter. Kourtney räddar Carris modellkarriär.