Lego Star Wars: All-Stars
Jakten med Han / Flykten med Chewbacca
Han Solo och mekanikern Pace, blir inblandade i en illa genomtänkt plan att stjäla från the Empire. Bedragaren Lena går samman med Chewbacca.
Pace och Lena träffar den mest inflytelserika personen i galaxen, Lando Calrissian. Pace och Lena återförenas med Han och Chewie, och träffar på en skräckinjagande Zillo Beast.
General Leia ger Moxie Freemaker i uppgift att undersöka gamla rebellbaser för att se om de kan användas av motståndsrörelsen. Roger tar med Ka-Pao och Maz till Ord Tellarom.