London Spy
I ett brutalt förhör anklagar polisen Danny för att vara ansvarig för sin älskades död. Han konfronteras med komprometterande bevis och ser ingen utväg.
Danny konfronteras med en sida av sin älskades liv som verkar underminera grunden för deras relation. När han funderar på om han ska ge upp kommer han ihåg en viktig ledtråd som han har förbisett.