Love Life
Romantisk komediserie som varje säsong följer en ny ung New York-bo och deras krokiga väg mot att finna sitt livs stora kärlek. I säsong ett får vi följa Darby (Anna Kendrick) och i säsong två kretsar handlingen kring Marcus (William Jackson Harper).
Magnus Lund Part II
Året är 2016 och Darby har gift sig. När äktenskapslyckan dalar återuppstår intresset för en ex-pojkvän som söker förlåtelse för sitt okänsliga beteende i det förflutna. Samtidigt kämpar Sara och Jim med att förena sina vitt skilda framtidsvisioner.