Love Spells
Armando, Maria och Olga hanterar den chockerande nyheten om deras mammas ”hemliga liv” på olika sätt. Ana är uppslukad av en besvärlig ny kund och försöker hantera sin attraktion till både Roger och Ricardo.
Jorge fortsätter kämpa för vårdnaden om barnen genom att göra sig själv till Armandos bundsförvant, vilket väcker Olgas misstankar. När Ana konfronterar Ariel kring hans påverkan på Marias liv stöter hon bort sin dotter ytterligare.