Man in the Arena
Tom Brady berättar om sina Super Bowl-framträdanden och analyserar milstolparna i sin legendariska NFL-karriär. Varje avsnitt utforskar de avgörande ögonblicken i Tom Bradys liv, både på och utanför planen.
In The Arena
Som Patriots reservquarterback tar Tom Brady över efter att stjärnquarterbacken Drew Bledsoe skadats, och det blir upptakten till en säsong som kommer att förändra hans liv.
The Toughest Things
Efter en svår säsong 2002 konfronteras Tom Brady med verkligheten i NFL när hans vän, och Patriots känslomässiga ledare, Lawyer Milloy, blir befriad från sitt kontrakt.
För att återvända till Super Bowl två säsonger i rad måste Tom Brady, tillsammans med sina lagkamrater Tedy Bruschi och Mike Vrabel, pressa varandra till gränsen för storhet.