MaPa
MaPa berättar historien om Metin Müller och de utmaningar han ställs inför som ensamstående pappa.
Vi blickar tillbaka på Emmas begravning samt på Emmas och Metins förhållande innan hon dog.
Lene vänjer in sig på sin nya förskola och Metin lär känna den gamla hippien Harry. De två upptäcker att de har nåt gemensamt.
Emma och Metin kommer hem från sin första semester med barnet. Metin är ett vrak efter att ha druckit för mycket dagen innan.