Naked.Loud.Proud
Artisterna Kim Lee, Betty Q och Gasiu visar hur Warszawas "draglesque"-scen har bidragit till att forma allmänhetens uppfattning i viktiga frågor.
De kvinnliga burleskartisterna Red Juliette, Bunny de Lish, Betty Q och Pin Up Candy jobbar för att tänja på gränser såväl på som utanför scenen.
Föreställningen måste fortsätta - även när communityn sörjer en förkrossande förlust. Pawel presenterar äntligen sin dragpersona Silver Daddy för världen.