No Traces
Desi och Cata finner en kropp i en herrgård där de just har städat. Fasa. Panik. Polisen kommer. Vänta lite! Har en zigenarkvinna och en mexikansk immigrant just städat upp på brottsplatsen? De är de perfekta misstänkta. Nu måste de fly från polisen. Och även från ryska torpeder, en familj miljonärer och en exmake med ett mariachiband. Få se hur de tar sig ur den röran.
Desi och Cata försöker återlämna pengarna till ryssarna, men dessa vill ha något mer: deras huvuden. I desperation ber de Irene om hjälp, polisen som har hand om fallet och som också är Desis exflickvän.
Irene kan inte hjälpa damerna på grund av sin historia med Desi, så Cata beslutar att återvända till Mexiko med Ubaldo. Men polisen har följt dem i spåren, så det blir omöjligt att fly från landet.
Damerna beslutar att förhöra Eduardo Roselló, men allt går åt skogen när polisen upptäcker att Irene har hjälpt de misstänkta… och så hittar ryssarna Cata och Desi igen.
Efter att ha flytt undan ryssarna igen, och med Irene kvarhållen på polisstationen, tar damerna och Ubaldo sin tillflykt på Club Dakota, en klubb efter vägen. Där upptäcker de något som kan förändra allt.
Desi, Cata och Irene, åter tillsammans, måste bevisa att Eduardo Roselló mördade sin syster. Men Eduardo planerar att utpressa Néstor och låta honom ta skulden för mordet.