O'ahu Shores
Locals Only
Raven flyttar in med sina två bästisar och alla är singlar för första gången. Rachael tar itu med rykten om svek mot Alex.
Raven blir skakad av Kamalanis agerande. Kaui och Marcus andra dejt slutar i frustration, medan Alex och Rachael fixar sina dejtingprofiler.
Kama tar Kaui till sin hem-ö Moloka'i för en nystart. Raven undrar varför en vän ignorerar henne och Skye pressas av sin pojkvän att ge ett besked.