On My Way with Irina Rimes
Efter två år av frenetiskt arbete känner Irina Rimes att hon måste göra en förändring för att hitta sig själv igen. Med skivbolaget i ryggen ger hon sig ut på resande fot i två veckor för att slutföra sitt album.
Irinas vardagsrum anländer till Brasov, där de planerar att uppträda med albumet Acasa i dess helhet och ta emot fansens synpunkter. En ny musiksession äger rum utomhus med bandmedlemmarna och David, hennes pojkvän.
Irina och hennes team stannar till i Piatra Neam? och gruppboendet som byggts av Hopes and Dreams. De uppträder för de boende och uppmanar dem att följa sina drömmar.