One Love
Under en tågresa träffas tonåringarna Alessandro och Anna och blir omedelbart förälskade. Trots att de snart skiljs åt visar ett slumpartat möte i Bologna 20 år senare att kärleken kan överleva både tid och avstånd.
Anna och Ales återupplivade kärlek väcker frågor om hennes äktenskap och hans vistelse i Bologna.
Efter att inte ha haft kontakt på två år möts Anna och Ale av en slump på samma flygplats.