Ozark
Sugarwood
Efter att hans affärspartner lurat en farlig klient tvingas den ekonomiske rådgivaren Marty tänka ut en radikal plan för att rädda sig själv och sin familj.
Marty kommer på ett sätt att kontrollera Ruth, och letar information om strippklubben i jakt på en ny verksamhet att investera i. Wendy lyckas skaffa sig ett jobb.
Marty anlitar Ruth för att genomföra en kupp, agent Petty bygger upp en relation med en medlem i familjen Langmore, och Jonah uppvisar ett oroväckande beteende.
Marty bestämmer sig för att investera i den religiösa sektorn, ovetandes om att det inverkar på en diskret affärsverksamhet. Familjen Byrde får oväntat besök.
Jacob berättar för Marty om sin affärsverksamhet. Ruth tänker ut och iscensätter en dödlig plan. Rachel får reda på att Marty fifflar med bokföringen på Blue Cat Lodge.