Proud
När Filips bekymmersfria liv ställs på ända efter en oväntad familjetragedi tvingas han växa upp eller riskera att mista allt han har kvar.
När Filips bekymmersfria tillvaro vänds upp och ner efter en katastrof tvingas han välja mellan att växa upp eller riskera att mista allt han har.
När verkligheten tränger sig på tar Filip kontakt med Tosias biologiska far - och hamnar senare på fel sida av lagen.
Att ta hand om Tosia blir allt svårare, och komplicerar en av hans närmaste relationer, vilket blir en väckarklocka för Filip.
Filip får en andra chans och försöker skaffa ett stadigt arbete, men verkligheten stör hans förmåga att behålla det.