Return to Amish
Chapel måste ge Andrew hjärtskärande nyheter och Mary och Jeremiah presenterar sin affärsidé på Groundhog Day Festival.
Jeremiah fattar ett livsavgörande beslut, medan Andrew släpper loss på svensexan och Chapel går på shoppingtur för att hitta en bröllopsklänning.