Rio Ferdinand: Tipping Point
Sexuality
I januari 2021 var utav uppskattade 125 000 professionella manliga spelare endast en man öppet homosexuell. Varför står männens sport kvar i medeltiden när positiva framsteg annars åstadkommits med LGBTQ+ rörelsen?