ROMCON: Who the F**k is Jason Porter?
Heather trodde att hon hittat den sanna kärleken i en trevlig hantverkare. I tre år var deras romans full av passion och löften, tills en chockerande upptäckt avslöjar honom att vara en romansbedragare. I den här gripande true crime-serien avslöjar Heather de förskräckliga lögner, och den rad offer han lämnat efter sig. Heather inser att hon måste agera, annars drabbas fler.
Kärleksbombningen
När Heather, en smart mäklare, äntligen hittar kärleken med den charmige och mystiske Jace, känns det som att hon har vunnit högsta vinsten. Men medan hon planerar deras framtid, gnager något inom henne - Jaces berättelser om sitt förflutna går inte ihop. Och en skrämmande upptäckt krossar hennes värld - Jace är inte den han utger sig för att vara… han är Jason Porter, en dömd brottsling.
När Jason Porters identitet avslöjas blir Heather förfärad över att upptäcka de lögner och krossade liv han lämnat efter sig och allt han stulit. När hon pusslar ihop berättelserna från kvinnorna han har lurat, framträder en iskall sanning - hon kanske är den enda som kan stoppa honom och avslöja rovdjuret som gömmer sig bakom den charmiga fasaden.