Shatner i rymden
Fantasin kolliderar med verkligheten när Star Trek-ikonen William Shatner går ombord på ett verkligt rymdskepp och blir den äldsta civila som reser till kosmos. Detta specialavsnitt beskriver händelserna innan denna livsförändrande flygning och den växande vänskapen mellan Shatner och Blue Origin-grundaren Jeff Bezos, vars drömmar om rymdresor inspirerades av den ursprungliga Star Trek-serien.
Star Trek-ikonen William Shatner vågar sig ut i rymden. En titt inifrån innan detta monumentala ögonblick och vad som hände efteråt.