Slow Horses
Detta fyndiga spiondrama följer ett dysfunktionellt team av MI5-agenter – och deras förhatliga chef, den ökände Jackson Lamb – medan de försöker navigera spionvärldens dimridåer för att försvara England från ondskans krafter.