Small Town News: KPVM Pahrump
Dokumentärserien Small Town News: KPVM Pahrump ger en inblick bakom kulisserna på en privatägd tv-kanal i den lilla ökenstaden Pahrump, Nevada, och avslöjar en färgstark samling personligheter framför och bakom kamerorna.
Our Top Story
KPVM:s Vern Van Winkle vill expandera till Las Vegas, men irritationen tilltar när nyhetsteamet diskuterar hur de ska skala upp verksamheten.
Verns politik hamnar i fokus när 2020 års Trumpkampanj kommer till stan. Meteorologen John leder ett inslag om att rädda husdjur.
Teamet förbereder sig för sin valvaka. Deanna anordnar en halloweenfest med social distansering för samhället.
På valnatten ser den listige Vern till så att direktsändningen flyter på smidigt, och Deanna försöker hitta röster från båda partierna.
KPVM Vegas förverkligas, Euenette och Missey sneglar på nya möjligheter och Deanna är fortsätt hängiven att rapportera om lokalnyheter i Pahrump.