Star Trek: Strange New Worlds
Kapten Pike, vetenskapsofficer Spock och Number One utforskar nya världar runt galaxen ombord på USS Enterprise.
Spock får ett personligt besök mitt i viktiga förhandlingar med en ovanlig utomjordisk art.
Ett hot mot en idyllisk planet återförenar kapten Pike med sin försvunna livs kärlek.