Survive the Tribe
Rainforest Masters
Överlevnadsexperten Hazen Audel reser till Amazonas regnskog för att bemästra grunderna i jakt, och lära sig huaorani-folkets överlevnadsknep för att hålla sig vid liv i den täta vegetationen.
Hazen Audel får visa vad han har att gå för genom att överleva iskalla temperatur och jaga med kungsörnar åt mongoliska kazaker högt uppe i bergskedjan Altaj.