Survivor's Remorse
En basketspelare i 20-årsåldern måste hantera pressen som kommer med ett plötsligt kändisskap.
Cam och Allison grälar med några fans. Reggie råder Missy att tänka efter innan hon tackar ja till ett jobb, och Cassies podcast tar upp ett hett ämne.