Task
En FBI-agent leder en insatsstyrka som försöker stoppa en rad våldsamma rån under ledning av en godtrogen familjefar.
Crossings
Efter att ha tvingats tillbaka i arbete efter en familjetragedi leder specialagent Tom Brandis en ny insatsstyrka som utreder en serie rån.
Toms familj stålsätter sig för en känsloladdad rättegång, Robbie står inför ett dilemma och Maeve fattar ett avgörande beslut.
Nobody's Stronger Than Forgiveness
Cliff och Robbie letar efter en köpare, Aleah och Lizzie frågar ut Peaches tidigare kollegor, och Tom och Grasso följer upp ett spår.
Perry försöker knyta ihop lösa trådar, Maeve håller det hon lovat och Tom följer upp ett spår som leder längs en farlig väg.
Insatsstyrkan, Dark Hearts och Robbie sammanstrålar i skogen. En dramatisk uppgörelse med långtgående konsekvenser följer.