Chucks äventyr
Chuck vill gärna hjälpa till i verkstan men det verkar som att han kanske behöver lite hjälp själv. / För att förhindra att bli en skrothög lägger Chuck i en extra växel och börjar träna.
Chuck och hans vänner samarbetar för att hjälpa Rowdy ur leran innan Rallys tävling. / Chuck och hans vänner drömmer om att flyga och försöker komma på ett sätt hur.
Chuck bygger ett fort tillsammans med hans vänner men blir besviken när regnet förstör det. / Chuck och polarna leker cirkus men Boomer blir generad när han faller i ett av tricken.