The Artful Dodger
I 1850-talets Australien, 15 år efter händelserna i Oliver Twist, återvänder Jack Dawkins förflutna för att hemsöka honom när han går tillbaka till den kriminella världen efter att ha lämnat ficktjuveri för att bli kirurg.