The Best Man: The Final Chapters
Paradise
Harper är Quentins bestman och försöker vara alla till lags och få deras godkännande för att göra hans bok till en film.
Harper vill förbättra sitt liv och sin karriär. Jordan blir kreativ på jobbet. Lance söker mening.