The Control Room
Larmoperatören Gabe tar emot ett desperat samtal från en kvinna som verkar känna honom. Under pressen av att ta reda på vem hon är fattar han ett beslut som kan få förödande konsekvenser.
Gabe blir utpressad till fler kriminella aktiviteter av Anthony. För att lyckas undfly den mardröm han har hamnat i behöver han istället konfrontera sitt förflutna.