The Disappearance
En polsk dramaserie om Joanna Chyłka – en modig och rebellisk advokat som inte skyr några medel för att få fram sanningen.
Den ryktbara advokaten Joanna Chyłka hjälper sin vän Angelika Szlezyngier när dennes treåriga dotter försvinner under mystiska omständigheter.
Mer bevis pekar mot David, som alltjämt bedyrar sin oskuld. Chyłka och Zordon besöker grannbyn i utredningssyfte.