The Enemy Within
FBI-agenten Will Keaton tar hjälp av den ökända förrädaren, Erica Shepherd, för att fånga en spion.
Den före detta CIA-agenten Erica Shepard blir utsläppt från ett federalt fängelse för att hjälpa till att stoppa några av USA:s farligaste spioner.
Black Bear
En tidigare CIA-agent blir mördad och Keaton tar hjälp av Erica Shepard för att fånga in Tal en gång för alla. Men frågan är om Shepard går att lita på?
Det upptäcks att en amerikansk ambassadör säljer hemligstämplad information till en colombiansk kartell. Shepherds plan att få fast honom tvingar Keaton att tänja på sina moraliska gränser.