The Footballer, his Wife and the Crash
Den före detta Premier League-stjärnan Jlloyd Samuels död gör att hans fru Emma Samuel ifrågasätter om hon verkligen kände sin man när chockerande avslöjanden om ett dubbelliv kommer fram.
Jlloyd Samuel var en begåvad försvarare som blev en stjärna. Jlloyds fru Emma Samuel berättar om Jlloyds personliga och professionella liv och hans mystiska och plötsliga död i en bilolycka.