The Inheritance
Medan polisen utreder Dennis död börjar syskonen Watson leta efter sin pappas tidigare testamente. De skulle då kunna visa hans ursprungliga avsikter och att hans död inte var en olycka.
Syskonens tillvaro blir än mer komplicerad när någon bryter sig in familjens hem. Chloe är osäker på Susans inblandning. Daniel blir alltmer desperat då han måste betala sitt lån.