The Last Day
1998 leder ett påstått försök till massjälvmord på Tenerifa till att Heide Fittkau och över 30 av hennes följare grips.
Polisen kan inte bevisa Fittkaus avsikter och tvingas släppa henne på fri fot – men fortsätter hålla ett öga på henne.