The Red King
Seriestart. Kriminalinspektör Grace Narayan blir förflyttad till en enslig ö i Wales. Hon får lära sig om dess historia, däribland en lokal religiös kult, The True Way, och börjar gräva i ett gammalt fall med en försvunnen pojke.