Curse Of Skinwalker Ranch
När teamet börjar borra på jakt efter ett metallföremål begravt i Mesa, utför de också ett nytt experiment vid triangeln som får häpnadsväckande UFO att dyka upp på Skinwalker Ranch.
Medan de borrar in i Mesa på Skinwalker Ranch gör teamet en chockerande upptäckt.