The Third Day
En dramaserie som följer en man som dras till en mystisk ö utanför Storbritannien, där han kommer i kontakt med dess hemlighetsfulla invånare och märkliga ritualer.
Friday - The Father
Seriepremiär. När Londonbon Sam räddat en ung flicka i skogen tar han med henne till hennes hem på den mystiska ön Osea Island, där lokalborna förbereder sig inför en egendomlig årlig festival.
Helen närvarar vid en ödesdiger födsel och blir utfrågad om sitt förflutna medan en besynnerlig flicka väcker Ellies intresse.