Familjen Thunderman: Undercover
Nya äventyr väntar familjen Thundermans när Phoebe och Max går under täckmantel för att hantera ett nytt hot i kuststaden Secret Shores, dit de tar med sig Chloe för att utveckla hennes superhjältetalang.
Täckmantel
Max och Phoebe tar med Chloe på ett hemligt uppdrag för att uppleva livet som ett normalt barn.