MTV The West Coast Hustle
Nyblivna mamman Chanel West Coast jobbar hårdare än någonsin när hon försöker få drömmen om en musikkarriär att bli sann, medan hon uppfostrar dottern Bowie med fotomodellpojkvännen Dom.