Gumballs härligt helgalna värld
Välkommen tillbaka till Elmore, med ännu galnare historier och ännu mer surrealistisk humor. Gumballs härligt helgalna värld kommer till dig 2025.
Burgaren
Gumball och Darwin försöker hitta ett nyttigt middagsalternativ åt familjen, men ett ondskefullt matimperium har monopoliserat matindustrin.
När pojkarna tvingas bo i varsitt rum ställs Gumball inför utmaningen att hitta ett sätt att rädda sin relation till Darwin.
Richard måste återskapa minnena från sin dag för att komma på vad "grejen" är, så att Nicoles familjemiddag inte blir ännu ett episkt misslyckande.
För att tillåtas framföra sin dikt om rumpor på en poesiuppläsning tvingas Gumball hjälpa rektor Brown att sluta skämmas för sin rumpa.