Three Busy Debras
A Very Debra Christmas
Debra, Debra och Debra ställer till det på vägen till brunchen. De måste tvätta bort bevisen innan det är för sent.
Cartwheel Club
Debra, Debra och Debra går på audition för en klubb, men bara Debra och Debra blir antagna. Oj då...!
När Debra, Debra och Debra ska sova över i Debras hus stiger outtalade skiljaktigheter upp till ytan.
Debra, Debra och Debra välkomnar en väldigt cool besökare som hotar att ta Debra och Debra ifrån Debra.
Staden gläder sig när ett naturfenomen i Lemoncurd får ett utbrott. Debra, Debra och Debra blir tvungna att klara sig själva.
Debra, Debra och Debra hedrar Amishfolkets Rumspringatradition genom att göra en egen påhittad version.