Timeless
The Assassination of Abraham Lincoln
Lucy, Wyatt och Rufus kämpar emot frestelsen att ändra på det förflutna när de försöker stoppa Flynns inblandning i mordet på Abraham Lincoln.
Lucy och gängets jakt efter Flynch tar dem till Las Vegas i 1962, där han försöker utpressa presidenten John F. Kennedys älskarinna till att hjälpa honom stjäla en atombomb.
Lucy, Wyatt och Rufus blir chockade när de får veta att moderskeppet landat I Nazityskland. Gänget har ont om tid och är de enda utrustade att döda Flynn och få ett slut på hans psykotiska korståg.