Trigger Point
Lana samarbetar med Scotland Yard för att försöka stoppa bombmännen innan de slår till igen. Sonya lyckas spåra sprängämnet HMX till ett statsägt laboratorium i Porton Down, men möts av total tystnad när hon pressar på för mer information.