Tuca & Bertie
The Sugar Bowl
Det är slutet på en epok när Berties pojkvän flyttar in och hennes bästis Tuca flyttar ut...till lägenheten precis ovanför.
The Promotion
Bertie vill komma upp sig på Conde Bon, men blir utsatt för sexuella trakasserier. Så Tuca kläcker en plan för att hjälpa sin bästis.
Medan Tuca är på dejt med en snygging försöker Bertie sätta färg på kärlekslivet på hemmaplan - med lite fågelporr.
Bertie är nervös och struntar i att gå till jobbet för att slippa en presentation. Sedan följer hon med Tuca för att köpa medicin mot en könssjukdom.
Bertie och Speckle överväger att köpa hus, men Bertie får panik av tanken på ett så stort åtagande. Tuca kommer hem med ett husdjur.