Unconditional
En semesterresa för mor och dotter blir till en skräckupplevelse när Gali grips för droginnehav. Hennes mor Orna vägrar att accepterar anklagelserna och riskerar allt i jakten på frihet, bara för att fångas av Galis hemligheter.