UnREAL
En familjetragedi drabbar en av tjejerna. Quinn fortsätter att tänja på gränserna när hon erbjuder en kontantbonus till Jay, Shia eller Rachel för att skapa säsongens skurk.
Tjejerna blir upprörda när en artikel i en skvallertidning avslöjar en nyhet om Adams förflutna. Rachel måste ordna en romantisk dejt på Adams vingård.
Teamet beger sig till Mississippi för Faiths träff med Adam i hemstaden. Rachel gör en häpnadsväckande upptäckt om Faith och tar hjälp av Adam för att skydda henne.
Adam får träffa Marys familj när programmet ordnar en dejt för dem. Rachel och Quinn fattar några tvivelaktiga beslut för att vinna ett vad med Chet.