Wedding Season
Den hopplösa romantikern Stefan träffar den karismatiska Katie och trots hennes förlovning med sonen till en förmögen fastighetsmäklare börjar en virvelvindsaffär under en sommar full av bröllop. Snart är de på flykt undan lagen, med Katie som huvudmisstänkt för ett chockerande brott. Kan de avvärja poliser, organiserade brottslingar och deras komplicerade känslor för varandra när de försöker rentvå sina namn?