Brittiskt kriminaldrama om mordet på White House Farm. En sen natt i augusti 1985 hittas fem medlemmar ur en familj mördade på deras gård. Jakten på den skyldige sätts igång men familjeintriger och brist på bevis ställer till det för polisen.