Who Killed Garrett Phillips?
På eftermiddagen 24 oktober 2011 hittades 12-årige Garrett Phillips mystiskt strypt i sitt hem i Potsdam, New York. Polisen ringade snabbt in en misstänkt: Oral "Nick" Hillary, Garretts mor Tandys expojkvän.