Wiz Khalifa: Behind the Cam
En exklusiv och djupgående dokumentärserie om superstjärnan Wiz Khalifas privatliv. I fem avsnitt berättar Wiz uppriktigt om karriärens upp- och nergångar och om hur livet förändrades när han blev pappa till sonen Sebastian. Se när han dyker upp med sina kompanjoner i Taylor Gang och sedan varvar ner och får kvalitetstid med sin son. Det här är en hiphop-stjärnas liv inför öppen ridå.
Try New Things
Oavsett om det handlar om musiken eller privatlivet, drar sig Wiz aldrig för att pusha gränserna. Helt i linje med det, testar han fallskärmshoppning – inomhus.
Wiz var bara 16 år när han fick chansen att ta sina första steg i musikbranschen. Nu när han är en etablerad superstjärna, är det han själv som ger en ung oupptäckt producent chansen att jobba med honom. Kan det bli någons stora genombrott?
Wiz var en av de första artisterna som kunde bestämma över sin story utan inblandning av skivbolag genom att använda då nya digitala och sociala verktyg för att kommunicera med sina fans. Han tog kontrollen över sitt berättande och satte tonen för hur artister använder sociala medier i dag.
Wiz och hans ständiga kompanjoner i Taylor Gang berättar om sina relationer och hur bowling har svetsat dem samman. Se dem tampas med hårt motstånd på banorna.
Wiz kommer alltid att vara festens mittpunkt, men numera är det sonen Sebastian som kommer först.